SNAILS ORIGINAL & .............

....eikkk apsal tetiba masuk babak 2?...mana peginyer babak satu tu??? emmmm...sbnrnyer citer nie continue dr post simply siti&.... hehehe...
Oh!gitu rupenyerrr....
adalah disarankan utk baca dulu entry terdahulu, tak ler terkapai2..ala easy maa..klik jer link bwh nie..selamat mencuba :-)

Babak 2:
Pastu aku pegi pulak membuang masa kat bhg seluar. Konon2 nak beli baju& seluar baru ler, sebab yang ada pun dah longgar, ehemmmmm...sedang asyik membelek tetiba telinga aku nie terdengar lar juga kelibat 2 beradik nie..

Adik    :           Abang nak beli seluar jenama apa?
Abg     :           Entah ler dik…yang ini kot! (Sedang asyik mencuba seluar)
Adik    :           Eiiiii..abang buang seluar tur cepatttt!!!!!
Abg     :           Ko dah kenapa?jgn malukan aku boleh tak???
Adik    :           Abg!! Seluar nie haram lar!!! Ada babi!!! Abg jangan pegang adik
tauuu!!
Abg     :           Babi???? Ko demam ker dik*&*&^*^

Aku yang bersebelahan dgn mereka nie pun terkejut beruk! Td make-up babi gak! Nie seluar pun babi gak ker???tetiba aku terlihat sesuatu dan terus tampil menegakkan kebenaran sambil gelakk cewahh

Aku     :           Apa yang babi-babi nie..sensitif tau, seluar nie mana ada babi dik!
Halalll
ler..namanyer jer Snails
adik     :           Ye ler Snails kan adik-beradik babi gak tapi kecik sikit ler..
Aku     :           Memang ler dalam BM siput babi, tapi bukan adik beradik babi.
( dalam hati aku berkata, cikgu x ajar jenis2 binatang kat sekolah ker? )

aku pun blah dari situ tak sanggup nak berceramah panjang lebar!! Kang dier soal macam2 mampus aku!!

Comments

risfarina said…
babi sangat budak tu ehehe
wanbah said…
kah3..lupa nak bagi patung pig kat deir..suruh abg dier belikan haha

Popular Posts