HAHA VS AHH!..kerja oh kerja!!

Tension nyerr.....itulah mana keje kat dunia nie x da tekanann kann...lebih2 lagi keje ngan gomen nie..adusss
semalam aku terlibat sebagai AJK ler kononnya utk satu event ni, pastu yg bestnyer last2 minute tetiba gak KSU & KP( ketua setiausaha & Ketua Pengarah ) turut serta, bayangkan lahh benda2 cmtu kene ada protokl kan, dah ler melibatkan jemputan2 luar..so mengelak dari mendapatkan malu yg maha dasyatt..so semalam adalah aktiviti yg begitu agresiffff...

Walaupun event agak feningg lalat..akhirnya berjaya juga...dengan usaha sekerat dua kerat bersama 'AJK' lain... TAHNIAH SEMUA!!!

pasni kita dah tahu kannn...kalu terima lagi arahan cmni..dah tahu nak wat cmne...tak sabar lagi nie nak dpt job event cmnie..HAHAHAHAH poyossssss

Bila dah dalam tekanan cmnie kita kene gak pandai cari alternatif mempositifkan diri..bila fikir balik, aku keje kat sini mesti dalam jangka masa panjangg lagi.. jadi kalu dah usia muda cmni dpt tekanan bagai nak rak, konfom cepat tua ler aku..so aku kene mempositifkan diri supaya sentiasa awett muda..HAHAHAH poyosss lagii...

Tapi sebelum mempositifkan diri turr..1st meroyan berprofesional jap lerr, tuk melepaskan tekanan, 2nd baru arr fikir benda positif...


Yeahh internet opis dah ok...that why post nie sbg 1st trial aku sempena merasmikan internet di opis nie. Sungguh ironinyaaaa..

alamak bos datangg...byeeeee wat keje dulu :-P
bestt nyer kalau dapat pegi tmpt niee

Comments

liza hotter said…
hahaha...biasaler..teruskan bekerjaaa :-)

Popular Posts