NGAUMAN SI HARIMAU MALAYA!!

Jangan nak main-main sama gua! nanti gua ngaappp! padan muka :-P
Itu dia Ngaumannn Harimau Malaya terus bergema tatkala menang 2-0 ke atas Pakistan bagi ujian kelayakan sukan olimpik...
Cewahhh tersenyum lebar lerrr para peminat seantero dunia...tak sia-sia ayah aku, aku dan korang suma berteriak kat umah & stadium.. Setiap tempias yang kuar ibarat peluh2 pemain negara yang bekerja kuat memastikan benteng negara terus utuh...
Aku nie bukannya pandai sangat main bola dlm erti kata lain kaki bangku ler... Tapi tetap menyokong penuh pasukan negara dari dulu sampai sekarang...akhirnya doa aku dan berjuta2 lagi peminat termakbul bila kemenangan demi kemenangan tercatat dan pasukan Malaysia kini terus mendaki kejayaan!!
Kepada anda di luar sana meh layari site di bawah dan daftar sebagai penyokong kelab Harimau Malaya...

Susah Senang kita Tanggung Bersama...
Bila Menang Kita Nyalakan Api Kejayaan..
Bila Kalah Kita Marakkan Lagi Api Sokongan..
Biar Terus Membara Semangat Harimau Malaya Ngauummmmm!!!

klik sini ok :-)
http://www.harimaumalaya.com/forum/index.php?


Comments

Popular Posts