Jalan-Jalan Ronda-Ronda Cuci Mata

2011 adalah thn utk aku berjalan kesana-sini...lihatlah dunia!!!!!!
ianya semakin mendesak selepas melalui kisah paling mendukacitakan dalam sejarah hidup!!!

Dan untuk itu aku mengambil keputusan untuk pergi membawa hati lara....

jadi ke manakah aku pergi????????

MELAKA destinasi pertama tahuh ini!!!! sesuai dengannya sebagai Bandaraya Bersejarah!!!..org kata tak sah tinggal di Malaysia kalau tak melawat Melaka!!!!..kerana di sini sejarah bermula..dan ia permulaan bagiku..

cuci mata......
















Apa kata Wanbah:
7/2/2011 hari isnin sama dengan kelahiran aku juga hari isnin 1983...jadi satu dalam sejuta!!!!
Melaka WAJIB dilawati!!!!.....tapi tolongggglahhh banyakkan lagi nilai sejarahnya kerna aku melihat Melaka hampir tengggelam dengan unsur komedenan!!! Bukan itu yang aku nk tgk juga pelancong lain!!!

Comments

Popular Posts