BIAR MALAM SAMPAI KE BINTANG




Malam nie buka tv..akhirnya  tertengok gak drama ‘Biar malam Sampai Ke Bintang’, arahan michael ang., best gak drama nie, setelah lama  bang bong kat paper baru hr ini aku tgk..sonok tgk gandingan elfira& randy, comel jer, sesuai gak dorang nie..manatau bleh jadi pasangan mesra pastu kawen pastu uwekkk uwekkkk ha3...pastu aku fall in love pulak ngan si Sharifah Sakinah nie..lakonannyer wat aku terhibur, watak humble bongok outspoken sgt menjadi..bila scene 1st elfira jumpa randy kat mall tu ngan keadaan randy yg berbau busyuk mcm ayam, memang meroyan gak ler si sharifah nie, suka lawaknyer,, u make me fall in luv wit u baby ha3..

Lakonan Randy memang superb, romantic boy sesuai dgn dier, antara pelakon yg akan pergi lebih jauhhhhhh lagi...pompuan2 kalu dah tgk dier konfom cair punya..kalu lelaki..emm lain pulakk jadinyer kan haha2..elfira memang cemerlang, tgk kening dier nie klasik& unik..kalu actress lain2 dah potong ubah nipis ler mcm2 ler..elfire nie selamber je kening tebal..comel aper..sekali imbas mcm dian sastrawordoyo..aku tgk elfira nie boleh jadi supermodel..dan nampak karisma dier kalu photoshoot ker, lakonan ker.memang dah nmpk karisma sbg supermodel!bukan sennag tau aku nak puji pompuan yg boleh jadi supermodel nie! ada aktress nak tgk byk kali baru terasa auranyer..tp elfira nie skali tgk dah nmpak aura RUNWAY..btw good luck 4 u future!

Tapi pape pun sharifah sakinah nie mmang buat akuu terhiburr!! Dengan penggunaan bahasa inggeris  yg out asik2 kene betulkan oleh si elfira..memang cute ler ko!..sama mcm aku gak, selalu wrong grammar..masa scene gaduh2 kat restoran tu.watak sharifah sakinah memang cute, tetap maintain bongok..waduhhhh-waduhhh siap boleh sound randy ..watak laserr grammar speaking london wawakakaka...bleh masuk maharaja lawak ler ...


randy minta maaf kat elfira..propose kat pasar ayam pulak tur

scene kat pasar ayam..klimaks scene ler nie

inilah buah hati aku..sharifah sakinah yg comel

mak&adik elfira..tensen sebenarnyer tengok randy pelok elfira..main pelok2 kot kua3


Apa2 pun cari jerk at astro ria tu, konfom ulang juta2 kali gak..aku nie bukan suka sgt tengok telefilem2 mcm ini..lebih2 lagi yg tempatan punya..tp tertengok gak..btw...telefilem nie memang best ! tengok ler sendiri baru tau!

Comments

Popular Posts