WHITNEY HOUSTON..I WILL ALWAYS LOVE YOU!!


Semalam bagai dunia senyap bagiku..sehingga sekarang aku masih tercari-cari kebenaran! dalam hati tetap mengatakan tidak percaya!!!!!! tapi itulah ketentuan ilahi...WHITNEY HOUSTON MENINGGAL DUNIA!!!!!..nak menyatakan dier meninggal dunia pun terasa berat...

WHITNEY HOUSTON dari dulu sejak aku kecik sekolah rendah dah suka kat dier..1st tgk muvie The Bodyguard' terus jatuh cinta dengan semua lagu-lagunya..

Aku amat yakin yang kita semua tahu dan suka lagu-lagunya. Malah tidak keterlaluan hampir semua penyanyi dinegara kita malah seluruh dunia menjadikan WHITNEY HOUSTON sebagai idola& inspirasi!!!

Sehinngga post ini di taip..hati aku tetap menyatakan betapa whitney masih hidup!!! aku merasakan dunia hilangggggggggggggg dengan iramaaaaa & suara yang merdu!!!!!!

Comments

Popular Posts