DATANG KEMBALI!!!!

assalamualaikumm.....salam 1 malaysia....salam bahagia.

Ya..aku menjelma kembali ke alam maya, ke rumah blog ini, setelah sekian alam aku menyepi jugak lah!
bukan apa bulan lepas boleh dikatakan sangat 'busy'. selepas ASA 2010 je aku ke kursus induksi 2 minggu di trolak , Perak.
Bestttt sgt2 kursus tur, jumpa ngan ramai kwn2 dari jabatan berlainan tetapi masih dalam KPKK ler.

mcm-mcm citer tapi tuler skrg pun dah lewat mlm, almaklumlah time2 camni ler baru tersedar pulak pasal blog nie cewahhh...

sebenarnya ada beberapa isu aku nak citer nie...
1. Customer AirAsia yang menyedihkan
2. Induksi Trolak dan kisah ceramah kenegaraan.
3. Cinta aku yang belum berputik lg, mungkin dah fobia untuk memliki sebuah hati seorang wanita.
4. Pertemuan sekian lama ngan kwn lama teressa&freddie dtg umah ( fetucini creamy cabonrara wajib ada)
5. Filem malaysia kini mula hangat!
6. Pilihan raya, pilihan anda
7. Teyra ku sayang papa. thanx jaga teyra pets hotel


apa2 pun tungguuuuuuu.......

Comments

Popular Posts