LARI, JALAN & MELANGKAH!


aku memang dah tahap jatuh cintan ngan running event kat malaysia..
hari nie jer aku baru menamatkan larian yang ke 5 tahun ini..

tahun depan kalau boleh aku nak join setiap bulan event yg ada...insyaALLAH..

masa tgh taip post nie pun aku dah daftar event JOHOR RUN 2012 pulak..25Nov 2012 kat Johor Bahru..wow!! tak sabar nak pegi.. 18 NOV nie aku join PENANG INTERNATIONAL BRIDGE MARATHON 2012..its mean that penang& johor nie kiranya event luar lembah klang aku yg pertama& kedua.. nak try yang jauh2 pulak kali nie..

setakat tahun nie jer 2012 nie aku dh join
1. WORLD KIDNEY DAY 2012 - 4 MAC, dataran merdeka
2. BE A RUNNER BE A GIVER 2012 - 23 SEP, KL
3. PJ HALF MARATHON 2012 - 30 SEP, PJ/kelana jaya
4. BE THE MOVEMENT 2012 - 6 OCT, Putrajaya
5. RUN FOR YOUR HEART 2012 - 4 NOV, Titiwangsa KL

coming soon
1. PENANG INTERNATIONAL BRIDGE 2012 - 18 NOV, Penang
2. JOHOR RUN 2012 - 25 NOV , Johor Bahru

so sapa2 nak join jommm....bleh dptkan info2 larian kat web2 kat bawah nie ok..
1. http://www.runnersmalaysia.com.my/
2. http://www.hooha.asia/
3. http://www.themarathonshop.com.my/live/

yg nie stakat yang aku tahu ler..btw bestt join ..aku pon memang sorang2..relax jerrr pon...
ada orang kata " ko nie org paling aktif join marathon tapi body cmtu gak"..ahakzzzzz statement paling ntah apa2 abad nie!..aku join benda2 nie pun bukan nak bg mantapkan  body pon...target aku nak SIJIL& MEDAL..pastu bleh jumpa org2 lain...awek2 cunn bykkk yoo! DANNNNN yang penting JANTUNG SIHAT!.. insyaALLAH...hidup mati itu kita tak tahu..yang penting kita mesti sentiasa jaga kesihatan..

Comments

Popular Posts