KERJA OH KERJA!!

ayoooo..kes berat dah niee!!!!

adoiiiiii....
ntahler apa ler nak jadi nie. Semakin hari semakin macam-macam jer hal!
dah sampai satu tahap otak nie dah beku memikir!
ini pasal fening lalat punya citer
Tak boleh jadi nie! tiap kali dibebankan dgn kerja yang macam-macam tur, tiap kali ler hati ini berkata








NAK CUTI! NAK CUTI! NAK CUTI!
Yaaaa..bila fikir benda nie...Ya aku nak cuti!!!!!!
Tapi ada satu lagi yang selalu bermain di fikiran....NAK PINDAH ! NAK PINDAH! NAK PINDAH!
Emmmm...lama dah kat sini, 9 tahun cmtu, rasanya dah sampai masa nak mohon balik tempat asal..Sampai satu tahap, macam nak berhenti kerja juga, buat bisnes...



BISNES? apa lah yg aku nak wat, restoran? ok gak coz sebelum nie pun kerja2 partime aku semua melibatkan makanan juga, Pizza hut, Kagumas Katering, Restoran Yunkies Hut, satu lagi katering kat Bangi lama...semua tentang makanannnnnn...bila dah kerja dalam bidang makanan nie, mcm best pulak..lagipun bila fikir hari-hari orang cari makan kot! Pastu kalau restoran kita buat menu lain dari yang lain, konfom famous punya!..Selama aku kat sini macam-macam jenis hidangan makanan yang ada, macam-macam jenis restoran/kafe/ kopitiam/ seafood....Ya, kalau ditakdirkan aku buat bisnes, takkan kemana juga tur...tapi selagi tak berusaha, selagi itu tak dapat juga kan...doa-doakan aku yerr...aminnnn

Comments

Popular Posts