MINGGU YANG BEGITU MERUNDUM

adoiii.....YA ALLAH terlalu besar dugaan ini hingga aku tak mampu menahannya.
Minggu lepas adalah minggu yang begitu menyesakkan jiwa.
Banyak benda tak setel. Sampai pening dibuatnyer!
tapi itulah.....pengalaman mengajar aku untuk berfikir mencari penyelesaian.
bukan mudah mencari jawapan untuk kekusutan yang melampau.
Tapi aku berbangga kerna dikelilinggi 3 anak dara yang terus membantu! heheheh...( anak dara ker)
sorang tur dah kawin tp lebih muda dari aku, sorang tur jap lagi nak kawin, sorang lg lum kawin tp dah berpunya dlm senyap hahahaha....

harap2 minggu ini akan lebih baik dari minggu lepas...aminnnn :-)

* teringat lagu La La La banyak kerja MUH....memang padan ngan aku! :-p

Comments

yanie said…
bab yg dah kahwin 2 mesti aku.. yg jap lagi nk kawen didie.. & yg mmg bercinta dlm senyap tu - farah (imam muda).. hehehe..
wanbah said…
kuang kuang kuang.....anda berjaya meneka dgn betuiiii...sila bank-in duit ke akaun sy untuk menerima ganjarannya hehehheh

Popular Posts