AL-FATIHAH



Satu kejutan bila aku mendapat panggilan daripada narita mengatakan kaknab@meknab & suami accident...
berdengup kencang jantung bagai tak percaya kerna baru beberapa hari lepas aku bersembang dengan arwah malah aku agak 'memaksa' arwah sertai kami di family day. Masih teringat lagi bila arwah kata dia tak jadi 'join' kerna akan bercuti panjang. Mungkin inilah 'cuti' yang dimaksudkan, sudah ditakdirkan arwah pergi buat selamanya.
Aku lantas pergi ke hospital serdang malam itu. Turut sama menyertai ahli keluarga arwah yang lain.
Arwah yang ku kenal ibarat 'ibu' aku di sini.Ingat lagi kalu aku lapar, aku akan ke bilik arwah mencari makanan. Kalau ada apa2 jamuan selalunya arwah akan bawakan kerna arwah juga ada 'catering'nyer, yg pasti makanannyer memang sedap giler, sampi terasa hati kalu tak sempat mkn.
Aku pasti akan merindui arwah yang aku ibaratkan ibu aku juga.Semoga arwah ditempatkan dikalangan org2 yang beriman..Al-Fatihah

Comments

Popular Posts